MÈTODE SALÓ DARDER

sindrome túnel carpiano

En què consisteix el Mètode?

En primer lloc es realitza un estudi precís de les restriccions del sistema múscul esquelètic ja sigui de tipus postural, cicatrius post-traumàtiques o post-quirúrgiques.

Després de valorar les limitacions, es col·loca la màquina Physium System, constituida per múltiples ventoses que treballen a pressions negatives per conseguir estiraments dels músculs, teixit connectiu i fàscies que estàn en retracció per a retornar la mobilitat normal.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Què és Physium?

Physium és un dispositiu mèdic que produeix una pressió negativa mitjantçant un buit pulsàtil a través d’uns capçals que s’apliquen sobre la pell. Aplica un massatge d’intensitat variable i indolor tant en lesions agudes com en cròniques.

Aplicació del massatge terapèutic:

Physium estandaritza la teràpia manual mitjançant el control de la força, freqüència, temps i posició d’aplicació.

El tractament té dos fases:

1. De relaxació general i disminució del dolor
  2. Localitzat per alliberar adherències, disminuir contractures i augmentar el rang de mobilitat.

Physium es diferencia clarament d’altres tractaments en la seva activitat analgèsica i actua per diferents mecanismes per a reduir la percepció del dolor.

Tractaments per:

• Dolor agut i crònic
  • Disminució de contractures, rigidesa i espasmes musculars
  • Disminució de les adherències post-cicatrius/trencaments fibril·lars…
  • Millora la regeneració
  • Reeducació postura
  • Millora l’elasticitat
  • Millora la vascularització sanguínia i drenatge limfàtic
  • Millora l’ansietat

Aquest servei el trobaràs a Sinergia al carrer St Joan Baptista la Salle 23, baixos. A Girona!

Per a més informació i/o demanar visita, truca al 646 359 502

tractament esquenaOLYMPUS DIGITAL CAMERA